FIRA “TECNOLOGIES CREATIVES A L’AULA”

FIRA “TECNOLOGIES CREATIVES A L’AULA” AL COSMOCAIXA – 4t ESO

EL VÍDEO

El dissabte 6 de febrer, 17 alumnes de 4t d’ESO vam presentar en societat, el nostre projecte CONNECTOR DE PLANETES DEL SISTEMA SOLAR, a la fira ARDUINO TECNOLOGIES CREATIVES A L’AULA, que es va celebrar al COSMOCAIXA de Barcelona.

56 instituts de tot Catalunya ens vam aplegar en una fira on la tecnologia i la robòtica van ser les protagonistes. Bé, protagonistes els més de 600 alumnes que hi participaven. Allí van tenir l’ocasió de mostrar davant de tots els companys, professors i visitants, els enginys que han estat preparant des que va començar aquest curs i que han acabat construint i fent funcionar. Robots, drons, jocs diversos, aplicacions domòtiques a maquetes, ninots parlants,… Petits i grans van poder interactuar amb tots ells i gaudir de les explicacions que els alumnes els donaven sobre les creacions que exposaven. Una experiència, sens dubte extraordinària que torna a posar en lloc capdavanter l’ensenyament de la tecnologia als instituts.