Finalistes de l’Apps mSchools awards

El grup 6Team, de 4t d’ESO A ha estat escollit finalista del Concurs App Education, un programa de mSchools que impulsa el Mobile World Capital Barcelona. Ha estat un premi a l’esforç dut a terme durant tot el curs per la creació d’una aplicació per a mòbils.

L’app que han creat es diu «Take a break: study and win», i serveix per ajudar als estudiants a programar i optimitzar el seu temps d’estudi, oferint pauses i premis si ho aconsegueixen.

Dissabte dia 9 de juny van haver d’assistir a la cerimònia final de lliurament de premis a La Farga de l’Hospitalet. En aquesta jornada els alumnes van presentar el seu projecte en un estand al públic que visitava la fira i van haver de fer un pitch en anglès davant un jurat format per professionals de l’educació i de les tecnologies mòbils per explicar el funcionament de l’aplicació.

Estem molt orgullosos de la feina que han fet. Felicitats!