Festival fi de curs ESO

El passat 15 de Juny es va celebrar al nostre centre un festival organitzat amb la voluntarietat de certs alumnes del centre. Van assistir els alumnes de 1r i 2n d’ESO com a públic. Vam contar amb espectacles varis: màgia (Marc González), ball flamenc (Miren i Unai Sánchez), cançons vàries ( Sokhna Dieye, Soha Abdou),  interpretació en piano (Ethan Moran) i un ball de funky (alumnes d’extraescolars). Tot amenitzat per un presentador fet un autèntic artista, Marc González de 1rC i un ajudant de so, Sergio Gros.

Volem agrair a tots els participants per les seves fantàstiques actuacions així com al professor de música Francesc Safont pel muntatge de so, Montse Bascuñana per la gravació i edició del vídeo, tot el professorat assistent per vetllar el bon funcionament de l’espectacle i a tots els alumnes del centre que van assistir pel seu exemplar comportament.

Desitgem que aquesta actuació sigui l’inici d’un seguit de Festivals en els propers anys…