Els alumnes de Francès anem al teatre

Els alumnes de francès han anat al Teatre Municipal de l’Escorxador a veure una adaptació de l’obra de Gaston Leroux, Le Fantôme de l’Opéra. L’adaptació ha corregut a càrrec de la companyia de teatre BHM Producciones.

L’obra està ambientada al París del segle XIX, concretament a l’Òpera Garnier, un edifici que, segons deien els seus empleats, estava encantat perquè hi habitava un fantasma a les seves profunditats, Érik. El fantasma, que també era compositor, els feia xantatge a canvi de reservar-se una cabina privada per poder veure-hi els concerts que s’hi representaven. Christine Daaé, una bella cantant, esdevé l’obsessió del misteriós i desfigurat fantasma, quan ella s’enamora de Raoul, un amic d’infantesa.

Ja fa uns quants anys que assistim a les representacions teatrals d’aquests joves actors que permeten donar a conèixer als nostres alumnes, algunes de les obres mestres del teatre francès.