Dràcula i premis Kom Kal

El crèdit de síntesi dels alumnes de 3r d’ESO va finalitzar amb la brillant representació de l’obra teatral “Dràcula” al Teatre de l’Escorxador. Totes les famílies van poder gaudir del resultat de la feina d’una setmana dels seus fills-es, en què els professors de l’Aula Municipal de Teatre van aconseguir que cadascun dels alumnes mostressin les seves dots artístiques amb gran solvència. L’ocasió també es va aprofitar, com és tradició, per a fer el lliurament dels premis Kom Kal als alumnes que han demostrat implicació i col·laboració al llarg del curs en les tasques i activitats que se celebren al centre. Felicitats a tots!!!