Ciència al carrer

El passat dissabte, alumnes de 3r i 4t ESO van participar 11a edició de la Ciència al carrer. Malgrat ser una tarda molt calorosa, tant  alumnes com visitants van gaudir força de les diferents experiències que es mostraren. Les activitats científiques que, aquest any, vam realitzar van ser: la fabricació de “bouncy balls”, la creació de projectils a reacció i l’extracció de DNA de diverses fruites. A més a més, es va exposar un herbari elaborat  per alumnes de 1r ESO i models atòmics en CD’s de 3r ESO. Així mateix, el grup d’alumnes de l’Observatori astronòmic del centre va oferir als participants observar el Sol mitjançant diferents telescopis.

Us deixem una mostra fotogràfica de la jornada.