Visitem el Mercat de Tecnologia amb els alumnes de 3r d’ESO

Dimecres 10 de maig, vam visitar i participar a la XIV edició del Mercat de Tecnologia (Mercatec) amb els alumnes de 3r d’ESO. Aquest any el Mercat de Tecnologia va basar-se en “La Tecnologia i l’Educació” com a tema transversal i fil conductor. Vam participar a més en dos tallers, un de robòtica Engijoc i l’altre sobre l’anàlisi de la veracitat o falsedat de les obres d’art conduït pel CAEM (Centre d’Art d’Època Moderna). Els alumnes de 4t d’ESO de l’itinerari tecnològic van aprofitar per presentar al mercat la seva creació, l’Arduino Jukebox, una caixa de música que els ha ocupat bona part del curs construir-la i fer-la funcionar.