A 1r d’ESO, aquest curs, tauletes a l’aula!!!

Aquest curs arrenquem el pla mòbils.edu a 1r d’ESO. Cada alumne tindrà la seva tauleta amb funda i teclat amb les llicències digitals que substitueixen els llibres en paper, pel seu treball a l’aula i a casa, amb la intenció de treballar totes les competències educatives garantint el domini instrumental dels dispositius digitals mòbils, adquirint criteris per a fer-ne un ús ètic, responsable i eficaç; utilitzant-los com a recurs per a enriquir els processos d’ensenyament-aprenentatge.

El pla mòbils.edu, és un programa d’innovació educativa impulsat pel Departament d’Educació, i el nostre institut és l’únic centre educatiu de secundària de Lleida que el té adjudicat i el posa en funcionament. Ho fem amb el convenciment d’aconseguir que els nostres alumnes es desenvolupin educativament amb la utilització dels dispositius mòbils, sense els prejudicis que solen tenir de ser eines només dedicades a l’oci, al joc i a les xarxes socials.

El dispositiu és obligatori i es tracta d’una eina educativa. Com a tal, estarà preparada amb totes les aplicacions necessàries per al treball de classe i s’administrarà el seu contingut des del centre.

Rebreu tota la informació relativa al preu, el procediment de reserva i recollida de la tauleta, la seva funda i el seu teclat. Aquest curs, cada alumne el seu dispositiu.