Torna la Ciència al Carrer

Aquest dissabte 28 de maig es va celebrar la 15a edició de “Ciència al carrer” als Camps Elisis. Aquest any l’alumnat de 3r va presentar dos experiments relacionats amb la sostenibilitat: van mostrar les fibres plàstics que es troben en el contingut de l’estómac de les gambes i van demostrar com es poden capturar les emissions de CO2 amb una base, utilitzant gasosa, amoníac i suc de col llombarda com a indicador.

A més a més, el grup d’alumnes de l’Observatori Astronòmic del centre va oferir als participants observar el Sol amb telescopi i van representar les grandàries i les distàncies del sistema solar a escala.

En els següents enllaços podreu veure i escoltar les explicacions tècniques dels nostres alumnes sobre les pràctiques que van realitzar: vídeo 1 i vídeo 2.