Teatre en francès

Dimarts dia 24, els alumnes de Francès van anar al Teatre Municipal de l’Escorxador a veure l’obra Le tour du monde de Nellie Bly, una adaptació de l’obra original de Jules Verne, Le tour du monde en 80 jours. L’adaptació va córrer a càrrec de la companyia de teatre BHM Producciones.

L’obra els ha permès descobrir Nellie Bly, una periodista, escriptora i feminista americana que, al segle XIX, va decidir donar la volta al món en 72 dies seguint els passos d’un dels personatges més coneguts de Jules Verne, Monsieur Phileas Fogg.

Ja fa uns quants anys que assistim a les representacions teatrals d’aquests joves actors que permeten donar a conèixer als nostres alumnes, algunes de les obres mestres dels millors autors francesos.