Reeixida celebració de Sant Jordi

Enguany hem pogut recuperar la celebració de la Diada de Sant Jordi com ho fèiem tradicionalment, és a dir, amb tota la pompositat que es mereix la jornada. Així, vam organitzar una marató de lectura des de 1r d’ESO fins a 2n de Batxillerat; els alumnes d’aquests cursos anaven baixant per nivells a les grades del pati de davant i uns quants alumnes de cada curs llegien contes als seus companys. També s’hi van afegir els professors del centre que aprofitant que el 2022 se celebra el centenari del naixement de l’escriptor valencià Joan Fuster, van llegir un seguit d’aforismes d’aquest autor on els alumnes van poder copsar l’acidesa i la irreverència de l’intel·lectual de Sueca.

A més a més, també vam preparar un concurs de haikus per a l’ESO; els alumnes van estar molt creatius i van sortir produccions literàriament molt elaborades. Els premis van ser un lot de 3 llibres per a cada guanyador, cortesia de l’editorial Edebé. Per acabar, també vam organitzar un mercadet solidari on tots els membres de la comunitat educativa del Rúbies havien col·laborat amb un llibre propi per ser venut a un euro; els beneficis es van destinar a la investigació contra el càncer infantil. La participació va ser molt alta.

En definitiva, una jornada molt reeixida que va transcórrer enmig d’un gran ambient festiu.