Projecte eTwinning: Dia Mundial del Medi Ambient (5 de Juny)

Durant el mes d’abril, l’alumnat de 3r d’ESO ha continuat treballant el Dret a un Medi Ambient net i sostenible.

L’alumnat ha creat l’estrofa i ha gravat el vídeo que s’inclourà en la cançó col·laborativa final, per celebrar el Dia Mundial del Medi Ambient (5 de juny).

La lletra de l’estrofa i tornada ha estat creada per Yaiza Cantillo. El vídeo ha estat editat per Dani García. En la música i vídeo han col·laborat: Mar Enríquez, Yaiza Cantillo, Cosmina Ciobanu, Julen Pujol, Dani García, Ashley Pascual, Irene López, Paula Castro, Isabel Vargas, Noèlia Mérida i Alicia Ekanga.

Aquesta és la lletra de la nostra estrofa:

Stanza
El diòxid de carboni reduir
i tots els plàstics recollir
Necessitem més vegetació,
Tallar menys arbres és la solució.
Més oxigen per respirar
i els cotxes hem d’aparcar
Pocs rajos ultraviolats,
si no, tot es cremarà