IV Jornada CTM

El passat 6 d’Abril, al voltant de tres-cents alumnes de diferents instituts de Lleida, van participar en la quarta jornada científica-tecnològica-matemàtica celebrada a la Universitat d’Andorra. En aquesta jornada els alumnes van poder gaudir de diverses visites guiades sobre biologia i geologia com ara visita a una església pre-romànica de Santa Coloma, observació dels diferents estrats geològics amb l’estudi de flora i fauna, visita a un important jaciment arqueològic, etc. Posteriorment, es va realitzar un dinar de germanor a la plaça de Sant Julià de Lòria i tot seguit, es va donar pas als 15 tallers de temàtiques relacionades amb les diferents disciplines científiques. Finalment, per tancar la jornada, vam gaudir d’un divertit i interessant monòleg per part del matemàtic i professor de la Universitat de la Rioja, Eduardo Saenz de Cabezón.