Excursió de final de curs de 4t i 1r de batx.

Del dimecres 31 al diumenge 4 l’alumnat de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat va fer un viatge de final de curs a la Toscana.

El primer dia es va visitar Pisa, amb la seua famosa torre i el baptisteri i a la tarda Lucca, un poble amb una fortalesa moderna imponent.

El segon dia es va fer un tour turístic pels principals llocs de la ciutat de Florència, fins a la Piazzale Michelangelo, on es va poder gaudir d’una majestuosa panoràmica de la ciutat.

El tercer dia, es va visitar Siena i San Gimignano, dues ciutats molt italianes i amb molta història.

El quart dia es va visitar la Galleria degli Uffici, un dels museus de primeríssim nivell, on l’alumnat va poder veure obres tant famoses com el Naixement de Venus, la Venus de Ticià, el cap de la Medusa, i obres de Leonardo Da Vinci.

I l’últim dia, vam visitar la ciutat de Bologna, una ciutat universitària amb molt ambient social.

Ha estat un viatge molt bonic en què l’alumnat ha gaudit molt.