2n i 3r van a Som Cinema

Els alumnes de 2n i 3r del nostre centre van anar a veure un parell de projeccions del festival de cine català Som Cinema. Enguany celebrava la 10a edició del 22 al 27 d’octubre a Lleida. El Festival de l’Audiovisual Català va projectar 32 produccions en les seccions oficials de llargmetratges i curtmetratges de ficció i documentals. En la seva majoria, es tractava de treballs d’autores i autors joves i emergents que presentaven el seu primer treball o, com en el cas de les pel·lícules de ficció, feien el salt a la direcció. Probablement una de les parts més interessants per als nostres alumnes era la que permetia parlar amb els directors dels diferents projectes presentats. D’aquesta manera els alumnes més interessats en el món de la creació es podien fer una idea més ajustada del que implica el treball en aquest àmbit.