Alliberament d’un ocell al nostre pati
Aquest divendres els agents rurals van venir a l’institut a fer una xerrada a l’alumnat de 1r d’ESO, per conscienciar-nos de la necessitat de tenir cura del medi natural i per recomanar-nos les millors actituds que cal tenir al bosc i a la natura en general per preservar-la. Vam alliberar un ocell que havia estat […]
Alliberament d’un ocell al nostre pati Llegeix més »











