Alumnes de 3r participen a la Duatló d’Alpicat

El passat diumenge dia 22 de gener, els alumnes de 3r ESO que cursen l’optativa d’Educació Física van participar a la Duatló popular d’Alpicat, una jornada esportiva i familiar amb més de 300 participants de totes les edats.
Tot i les gèlides temperatures, van fer 2’5 km de cursa atlètica i 7 km de BTT. Tots ells van tenir una molt bona participació i cal destacar la segona posició d’Aitor Vera en categoria infantil masculina i l’arribada entre les 10 primeres d’Itziar Abella i Abere Ghemataoui.
Organització destacada, amb regal per tots el participants d’una samarreta, a més de convidar-los a esmorzar un entrepà de llonganissa, fruita, aigua, suc i brou calentet.
També van fer sorteig de material esportiu i tots els nostres alumnes van aconseguir un regal.
Cal,doncs, felicitar l’organització i donar les gràcies als pares que ens van acompanyar i van col.laborar en tot moment amb la logística de la cursa.