Participació en el 3r torneig d’escacs Interinstituts de Lleida
Dimecres 19 d’abril l’alumnat de INS Maria Rúbies ha participat en el 3r Torneig d’escacs Interinstituts de les terres de Lleida, al pavelló Juanjo Garra. En el torneig han participat 150 alumnes procedents de 9 centres educatius. L’activitat ha comptat amb el recolzament de la Federació Catalana d’Escacs, l’Ajuntament de Lleida, el Departament d’Ensenyament i […]
Participació en el 3r torneig d’escacs Interinstituts de Lleida Llegeix més »












