Univers Vallverdú

L’alumnat de 1r de batxillerat va gaudir de l’espectacle ‘Univers Vallverdú ‘ al Teatre de l’Escorxador de Lleida.

En motiu del centenari de l’escriptor lleidatà Josep Vallverdú, s’ha readaptat l’obra creada fa 10 anys per Rosa Mesalles. La representació s’inicia amb una projecció audiovisual d’imatges antigues de Lleida i de la vida de Josep Vallverdú, acompanyada de música en directe. Posteriorment, l’obra segueix amb la interpretació d’alguns dels seus poemes més coneguts per part d’un actor caracteritzat amb el típic llaç roig al coll.

Va ser una experiència ben enriquidora que va servir conèixer una mica més de prop la vida i obra de l’escriptor lleidatà i, per tant, donar continuïtat a l’activitat de lectura en veu alta dels seus contes que el curs passat, aquest mateix grup d’alumnes, va fer per la diada de Sant Jordi.