Sortides d’Història de l’Art

Ara que finalitza el curs de 2n de Batxillerat, és hora de fer balanç de les sortides culturals que s’han realitzat durant aquest any escolar programades des de les matèries d’Història de l’Art, Tutoria, Català i Estada a l’Empresa.

Vàrem començar el curs descobrint els secrets històrico-artístics de la Seu Vella de Lleida durant la tarda del dijous, 27 de setembre, mentre que el 24 de gener d’enguany ho vàrem fer del Teatre Victòria, on també vam veure la representació teatral de La plaça del diamant i de l’edifici modernista de la Casa Milà dissenyat per l’arquitecte Antoni Gaudí.

Finalment, el divendres 26 d’abril vàrem conèixer les instal·lacions del Parc Científic i Tecnològic de Gardeny mitjançant la conferència del Sr. Xavier Ticó, la visita comentada de l’empresa IFR i els tallers artístics del CAEM (CENTRE D’ART D’ÈPOCA MODERNA) on tot l’alumnat s’ho va passar d’allò més bé!