Preinscripció BATXILLERAT

Us informem que avui 14 de maig s’ha obert la preinscripció per a Batxillerat i Cicles de Grau Mitjà. El període per poder realitzar la sol·licitud restarà obert fins el proper dimarts 21 de maig.

Per poder omplir la sol·licitud ho podeu fer aquí:

Aquí teniu un arxiu amb una petita ajuda del funcionament de la preinscripció de Batxillerat: DESCARREGA EL DOCUMENT

NOTA IMPORTANT:
Aquesta informació només serveix per a l’alumnat que vol matricular-se en un altre centre (ja sigui per matricular-se a batxillerat com per cicles de grau mitjà) i també per a l’alumnat de fora que vol venir a cursar Batxillerat al nostre centre.

L’alumnat que actualment està cursant 4t d’ESO al nostre centre no cal que faci aquesta sol·licitud. En breu els farem arribar el full de confirmació de plaça per cursar batxillerat el proper curs 2019-20.