1r de Batxillerat canvia de marxa

Fa uns dies l’alumnat de 1r de Batxillerat va participar en l’activitat educativa “Canvi de marxa 2021” a l’auditori Enric Granados. La combinació de teatre, audiovisuals i testimonis reals tracten el tema de les causes i les conseqüències dels accidents de trànsit. Aquesta activitat té com objectiu promoure entre els joves una conducta responsable, tant en la conducció com en la mobilitat genera, així com reduir l’accidentalitat i conscienciar del perill i consum d’alcohol o estupefaents.

L’alumnat va restar copsat per les explicacions dels testimonis reals d’agents de la secció d’atestats de la Guàrdia Urbana de Lleida, bombers, infermers del SEM, una persona accidentada que va quedar paraplègica i un pare que va perdre un fill en un accident.

Interessant campanya d’educació viària, tenint en compte que l’alumnat de 1r de Batxillerat té molt a prop el tema dels carnets de conduir.