Cicles Formatius

Durant els dies 4,5 i 6 d’abril, a la nau Dents de Serra de Roca Umbert de Granollers, es celebrà la edició de la Fira Guia’t, organitzada pel Consell Comarcal, la Xarxa de Transició Escola i Treball (XTET) i l’Ajuntament de Granollers amb el suport de la Diputació de Barcelona, on hi participaven amb un estand els cicles formatius de Fabricació mecànica i de Gestió administrativa del nostre centre.

En els 3 dies que va durar, els visitants de la Fira, individuals o com a grup, varen poder participar a conferències, tallers i taules rodones, a més de visitar el recinte i els estands. També varen poder fer consultes puntuals i parlar amb orientadors professionals que ajudaven als alumnes, famílies i adults a dibuixar el circuit formatiu i/o professional més adequat a cada persona.

Els alumnes de primer curs de Gestió administrativa varen estar atenent als visitants en l’últim dia i varen organitzar un concurs per valorar el nivell de mecanografia dels participants. El millor va emportar-se un premi que consistia en una bonica rosa confeccionada pels alumnes del taller de mecànica.