XI CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

Un any més, l’alumnat de l’institut ha participat en el Concurs de lectura en veu alta.

24 de febrer. Tot són nervis: l’alumnat que llegeix més bé de cada classe se’n va a la Sala noble de Can Rius a participar al concurs de lectura en veu alta. Saben que tots ho fan bé, però també saben que només els millors passaran a la fase següent.

Tot és arribar a l’espai, seure ben separats dels companys, descobrir qui serà el jurat i veure el micro. Aquest sí que fa respecte!

Després d’una breu salutació del director, Jaume Balart, comença el concurs. A l’escenari, de tres en tres (bé, els representants de cada grup classe -que aquí tampoc es poden barrejar bombolles). El jurat escolta atentament.

Després de llegir tot l’alumnat, el jurat es queda a deliberar i els participants van a l’exterior a fer-se la foto. Quan tornen a la sala, després d’unes paraules de felicitació de la regidora de Cultura, Laia Cuscó, es descobreix el veredicte:

TIMONERS

Guanyadora: