1r Batx Emprendre amb valors

Enhorabona al projecte Greenbook, sou finalistes!😍

Un dels projectes presentats pels nostres alumnes de 1r de batxillerat econòmic a les Conferències d’Emprendre en Valors Finalista.

El Projecte GreenBook ha estat un dels millors valorats, tant pels ponents com per l’equip de Barcelona Activa i, és per aquest motiu, que s’ha considerat que l’han de continuar desenvolupant. Els volem felicitar per l’esforç i per la dedicació en la creació i en la defensa del seu projecte. Podeu mirar el vídeo del projecte finalista:

INFOGRAFIES dels projectes treballats a l’aula de 1r de batxillerat econòmic

Les estudiants finalistes podran continuar desenvolupant el seu projecte i, a més, participaran en altres sessions que detallem a continuació:
1.- Desenvolupament del projecte, mitjançant les dues últimes fases de la metodologia Design Thinking.
2.- Participació en una Hackató virtual. A través d’un Breakout EDU virtual, realitzaran diferents reptes que els permetran crear el material audiovisual per comunicar el seu projecte.
3.- Presentació del seu projecte a la Gala Final virtual d’Emprendre amb Valors, amb el suport del material audiovisual creat a la Hackató.

El grup de 1r de batxillerat econòmic va participar a la conferència d’Emprendre en Valors el passat dia 26 de gener, organitzada per Barcelona Activa. Els ponents participants en aquesta conferència van ser:

• Marta Caparrós: fundadora i CEO d’Aussietoyou i Youtooproject (agències d’assessorament a estudiants).
  • Enzo Fontcuberta: co-fundador de Montebello Agency (agència de representació artística).

Els joves van poder escoltar l’experiència i consells d’aquests dos joves emprenedors i a la 2a part van mostrar els seus projectes diferents estudiants de diverses escoles de Catalunya. L’institut Manolo Hugué va mostrar un projecte que ha quedat finalista.

Imatges de la conferència: