Xerrada d’emprenedoria de Borja Expósito, CEO de Zip Zap, per alumnes de cicles formatius

El passat dimarts 4 d’octubre Borja Expósito, CEO de Zip Zap, va fer una xerrada sobre emprenedoria als alumnes de 2n curs de grau superior de les tres famílies professionals de l’Institut Manolo Hugué. Les xerrades s’emmarquen dintre del programa Emprèn FP i estan subvencionades pels Fons Socials Europeus Next Generation.

L’objectiu de la xerrada-debat era que els alumnes que finalitzen el cicle al juny del 2023 tinguin accés a l’experiència d’un emprenedor i que comencin a plantejar els seus següents projectes professionals i acadèmics.

El format de la xerrada va facilitar les intervencions dels alumnes. Alguns alumnes, que tenen molt clar que volen emprendre un negoci propi, van aprofitar l’oportunitat per preguntar les claus necessàries per l’èxit de les noves empreses.

La coordinació d’Emprèn FP del Manolo Hugué agraeix, tant al ponent com als alumnes i professors, la seva col·laboració en la realització d’aquestes xerrades.