L’alumnat de Formació Professional realitza un Training per fomentar el treball en equip

El passat dijous 29 de setembre l’alumnat de formació professional de l’Institut Manolo Hugué va realitzar una excursió a La Granja, Ability Training Center de Santa Maria de Palautordera.

Aquesta excursió forma part programa Emprèn FP i és finançat pels fons NEXT GENERATIONS de la Unió Europea.  L’objectiu del Training era fomentar el treball en equip i la integració dels grups, així com el lideratge personal i la competència social.

Els alumnes van entendre què és treballar en equip, a més d’entrenar l’habilitat del lideratge, fonamental en el desenvolupament de les seves habilitats emprenedores.

L’activitat va durar tot el matí (de 10h a 14,15h) amb cinc educadors emocionals de La Granja. Es van fer cinc equips amb agrupacions adequades a les dinàmiques a la futura professió dels alumnes, fomentant l’esperit emprenedor i el lideratge tant personal com d’equips.

Es van fer les següents activitats:

• Lideratge amb el cavall: descobrir el lideratge natural, treballant l’autonomia emocional.
  • El Camí de la Vida, per treballar la consciència emocional.
  • El Circuit de La Missió (circuit amb diferents reptes per a entrenar el treball en equip), es treballa la competència social (escolta activa i respecte).

Finalment, els alumnes van gaudir d’una gran experiència amb monitors molt professionals i gaudint d’un entorn natural privilegiat.