VIII jornades de convivència

Els dies 17 i 18 de maig hem celebrat les VIII jornades de convivència que organitzen els alumnes de 1r de batxillerat del nostre institut.

Aquest projecte de centre neix d’una proposta conjunta del Departament d’Educació Física, interessat en organitzar una activitat per a l’alumnat d’ESO, i del Servei de Mediació del centre, promotor d’una formació en valors.  L’alumnat de Batxillerat, dins d’una unitat didàctica de la matèria d’Educació Física,  simula la creació d’una empresa de serveis esportius i treballa de forma activa en la seva confecció i organització. Es plantegen un seguit d’activitats de caràcter esportiu, amb un tarannà cooperatiu, no competitiu i en un entorn natural. Així mateix,  l’alumnat del Servei de Mediació  proposa activitats a través de les quals es pretén reflexionar i potenciar l’arrelament de valors ètics i de convivència, treballats prèviament al Pla d’Acció Tutorial.

Aquestes activitats estan sent molt ben valorades tant per l’alumnat organitzador de primer de batxillerat, com de les escoles de primària i l’alumnat d’eso. L’any 2010 el departament d’ensenyament va reconèixer l’activitat com a bona pràctica educativa.

Enguany, el dia 11 de maig vam haver d’anul·lar les jornades amb l’escola El Calderí per la pluja.

El dia 17 de maig es van celebrar les jornades de convivència amb l’escola El Farell. Podeu veure les fotografies aquí.

El dia 18 de maig es van celebrar les jornades de convivència amb l’escola Montbui. Podeu veure la notícia de VOTV aqui. Podeu veure un video fet pels alumnes de batxillerat aquí. Podeu veure les fotos aquí.

També hem sortit al programa temàtic d’educació El Vallès Educa

Si voleu conèixer més sobre les anteriors edicions de les jornades de convivència podeu veure aquest enllaç.

Moltes gràcies a tots els que feu possible aquesta activitat.