UN ALUMNE DE 4T D’ESO ACONSEGUEIX UNA MENCIÓ HONORÍFICA

L’alumne Alan López de 4t A ha aconseguit la posició 67 d’un total de 7507 participants del seu nivell a les proves Cangur de matemàtiques.

La Societat Catalana de Matemàtiques, organitzadora d’aquestes proves, ha distingit l’Alan amb un diploma de menció honorífica i li ha fet un petit obsequi en reconeixement pel bon resultat obtingut.

premi 2014
Dilluns passat, el professor de matemàtiques de l’Alan, Manel Muñoz i la cap del departament de matemàtiques, Carme Valldeperez, li van lliurar el diploma i el regal. El lliurament es va fer durant la sessió final de tutoria, davant de la seva tutora, Dolors Permanyer, i dels seus companys de classe que el van aplaudir amb entusiasme.
Felicitem a l’Alan i encoratgem els alumnes de l’Institut a participar el proper curs en les proves Cangur 2016.