TOC TERRORÍFIC

ff

El passat divendres 30 de novembre, els alumnes de 4t ESO van realitzar el tradicional TOCterrorrífic amb l’ajuda del TOC.
Com cada any, l’espectacle va ser terroríficament impressionant i va tenir un èxit estrepitós. Felicitem a tots els artistes que hi van participar.
Vau estar espectaculars, terrorífics i en definitiva…… genials !!!

Els guanys que es van obtenir amb aquesta representació es destinen íntegrament al viatge de fi d’ESO del nostre institut. Més de 60 alumnes dels 4 grups de 4t d’ESO aniran a Roma durant la segona setmana de juny.

toc terrorrific

Hi ha altres activitats programades per a la recollida de diners durant el que queda de curs. La propera està molt a prop, la fira de Nadal, durant l’últim cap de setmana de novembre. Esperem que no plogui i que els nostres alumnes puguin guanyar molts diners….fins llavors!!

Esperem la vostra col.laboració!!!

Aquí teniu un parell de vídeos terrorífics!!

Coordinació de 4t