THE WAY PEOPLE MOVE

ff

Coincidint amb l’impuls que  a l’Institut volem donar a l’implementació d’una tercera llengua dins del currículum dels alumnes de Secundaria, durant el primer quadrimestre hem ofert des del Departament de Tecnologies un Crèdit Variable on la llengua de comunicació i aprenentatge ha estat l’anglès.

The Way people move és un projecte que intenta potenciar l’empatia dels alumnes envers dels conflictes que es generen en l’entorn dels moviments migratoris. Aquest crèdit pretén apropar als nois i noies del grup a la realitat i al patiment dels homes i dones que viuen en els anomenats països en vies de desenvolupament. A l’aula analitzem els moviments migratòries i les solucions tecnològiques que es generen a nivell de transport, per a solventar les seves necessitats quotidianes.

Una manera d’propar-nos a aquesta realitat és a partir de l’us de les TIC. Us en deixem un exemple fet a partir de la tècnica de l’Stop Motion. Si ho voleu veure aquí teniu el link

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *