SORTIDES DIA 23 DESEMBRE

ff

Estimades famílies,
com ja sabeu el dia 23 de desembre es farà una jornada especial amb els alumnes, per la qual s’han programat un seguit de sortides…

(L’entrega de notes es farà el dia 22 durant el matí a l’ESO)
PROGRAMACIÓ SORTIDES DIA 23 DE DESEMBRE
  • 1r d’ESO: Sortida a Santa Maria de Palautordera.  Es realitzaran diversos tallers d’educació emocional i habilitats socials.
  • 2n d’ESO: Sortida al Museu Marítim de Barcelona. Recorregut amb guia i exposició “Pirates”.
  • 3r d’ESO: Visita a l’espai expositiu permanent “Experiències Matemàtiques” al Palau Mercader de Cornellà.
  • 4t d’ESO: Sortida al Barri Gòtic de Barcelona. Recorregut on es faran explicacions de llocs relacionats amb literatura catalana.
A Batxillerat es faran diverses xerrades:
  • 1r de batxillerat – De 9 a 11h a la Sala Noble de Can Rius: Xerrada d’entitats del poble i altra a determinar.
  • 2n de batxillerat – De 9 a 11h a la Sala Joan Coromines: Xerrada sobre el TdR i sobre "Com comunicar" , dirigida a preparar la  presentació oral del TdR i després del pati, Ex-alumnes venen a explicar la seva experiència, també a la Sala Coromines.