SORTIDA CENTRE DE RECERCA AL VALLE HEBRON

ff

El passat 29 de gener, alumnes de Biologia de 1r de batxillerat de l’Institut Manolo Hugué van fer una visita guiada al VHIR, centre de recerca punter ubicat a la Vall d’Hebron. .

La visita va comprendre la zona de laboratoris, microscopia, preparació i conservació de mostres, estabulari i quiròfans.
L’equip que ens va atendre va demostrar en tot moment que, a més de bons professionals, eren bons comunicadors, fent arribar als alumnes l’entusiasme que demostraven per la recerca científica.
Fins i tot ens van permetre visitar el quiròfan on estudiaven l’efecte de l’infart de miocardi en porcs!.
Una experiència realment interessant.

Podeu veure més imatges i vídeos d’aquesta sortida en la Mediateca.