Sopar 30è Aniversari

Durant aquest any 2019 l’Institut Manolo Hugué commemora el 30è aniversari de la inauguració del nou edifici de l’institut, i per celebrar-ho s’han dut a terme diferents actes.

El passat divendres 10 de maig es va fer un sopar a les 20 hores del vespre, on hi van assistir pares i mares, ex-alumnes, ex-professors, professors i algunes entitats del poble.

Agraïm la participació del CN Caldes, la coral de l’escola El calderí, i a tots aquells alumnes que van participar en els actes. També agrair a la cooperativa d’alumnes de 2n de batxillerat que van organitzar l’acte així com a totes aquelles persones que han col·laborat d’alguna manera en l’organització de l’esdeveniment al llarg dels últims mesos.

Us emplacem al proper acte que commemorarà els 50 anys de l’entitat, i tindrà lloc l’any 2023.