PASTISSOS DE BIOLOGIA I CIÈNCIES DE LA TERRA AL SANT JORDI

Amb retard, però com a agraïment i reconeixement a qui va participar i va dedicar una estona a confeccionar aquests pastissos.

Sant Jordi és una data important al Manolo i aquest any en el concurs de pastissos de Sant Jordi vam demanar als alumnes de Ciències Naturals d’ESO i  Biologia i Ciències de la Terra de batxillerat que fessin un pastís per a Sant Jordi amb motius de biologia o de geologia. Es van animar els alumnes de batxillerat, que van fer cèl·lules, arbres talats amb els seus anells de creixement, estrats geològics i ecosistemes! Concursaven amb tota la resta de pastissos que es van presentar.

La guanyadora del concurs de Sant Jordi va ser la Sandra Catedra, de 2n de batxillerat A, la foto del seu pastís encapçala la notícia, adjuntem la resta de pastissos de temàtica “natural”. A més estaven boníssims, cosa de la que podem donar fe al Departament de Naturals!

Els pastissos van ser cedits als alumnes de 4t, que els venien a l’esmorzar per recollir diners per al viatge de final d’etapa.