PROVES CANGUR DE MATEMÀTIQUES 2012

ff

El passat 15 de març es van celebrar les proves Cangur de matemàtiques. Durant la segona quinzena d’abril es faran públiques les classificacions…

pc

A tot el món, van ser sis milions els alumnes que el mateix dia van dedicar 75 minuts a resoldre els mateixos problemes. A Catalunya s’hi van inscriure 21.464 alumnes de 490 instituts.

L’Institut Manolo Hugué va ser una de les seus d’aquestes proves. Hi van participar 33 alumnes del nostre centre, de 3er i 4rt d’ESO, i 1er i 2on de batxilleratt. Després de resoldre els problemes, hi va haver per als participants un esmorzar subvencionat per l’AMPA.

Podeu veure les fotos d’aquest dia en la mediateca d’aquest lloc web, i  trobar més informació sobre les proves Cangur en aquest enllaç.