PROVES CANGUR 2015

El passat 19 de març es van celebrar les proves Cangur de Matemàtiques 2015.
Aquesta prova es realitza simultàniament a més de 30 països d’arreu del món i hi participen milers d’estudiants de secundària.

La prova – que té 4 nivells segons l’edat dels participants – consisteix en la resolució de 30 reptes matemàtics de dificultat creixent sense la utilització de la calculadora.
Enguany s’hi van inscriure 39 alumnes del nostre centre.
Des de la setmana passada es coneixen les puntuacions definitives dels alumnes que hi van participar.
Hem de destacar que hi ha 2 alumnes del centre del nivell 2 (4rt d’ESO) amb una molta bona puntuació. Son l’Alan López i el Miquel Lujan que han aconseguit 107,5 i 107 punts respectivament. Això els col•loca en les posicions 67 i 82 d’un total de 7507 participants d’aquest nivell.
Felicitem a aquests alumnes pels resultats obtinguts i encoratgem a tots els alumnes a participar en el proper Cangur 2016 i dedicar un matí a fer matemàtiques d’una manera diferent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *