Projecte SPMMAKERS a Sta Perpètua de la Mogoda

l dia 4/12 elsalumnes de  2n curs de mecanització de grau mig, conjuntament amb el professorat  Raquel Begoña Jover, Tona Bretcha, Raul Romero i Manel Mallén de l’Ins Manolo Hugué, varem assistir a la presentació de l’ESPAI DE FABRICACIÓ DIGITAL SPMMAKERS a Santa Perpètua de Mogoda.

A la presentació ens van explicar i presentar:

• Disseny 3D i equips de digitalització 3D
  • Impressora 3D
  • Fresadora digital
  • Tall Làser
  • Scanner 3D

Aquests aparells estan a la nostra disposició per poder elaborar un projecte per part del nostre alumnat, que es realitzarà fins a final de curs i que és podrà  materialitzar utilitzant els recursos  d’aquest espai SPMMAKERS.

És un projecte realment molt engrescador per a la recerca i la innovació tecnològica.

Volem agrair a l’Ajuntament de Santa Perpetua de Mogoda i l’Associació de Municipis de l’Eix de la Riera de Caldes, l’oportunitat que ens ofereixen d’utilitzar aquest espai i el seu assessorament en el desenvolupament dels projectes.

Manel Mallén