PARTICIPACIÓ A LA FIRA D’EMPRESES SIMULADES

La Sonia, el Jonathan, l’Ivan i l’Aida, alumnes de segon curs de grau mitjà del CF de Gestió administrativa, han participat a la fira d’empreses simulades que s’ha celebrat a l’auditori AXA de Barcelona, en el marc de les activitats programades en el mòdul professional de Empresa a l’Aula.

Les trobades d’Empresaula tenen la finalitat de posar els alumnes en situacions que no es troben durant l’ús normal de la plataforma i de la simulació empresarial normal. Per aquest motiu les activitats van dirigides a concretar contacte directe amb la resta de treballadors de les empreses que formen part de la xarxa.

S’han fet les activitats següents:

• Presentacions: Cada empresa ha tingut l’oportunitat de fer una mini presentació durant la jornada davant tot l’auditori.
  • Networking: Durant dues hores, aproximadament, han establert relacions comercials amb altres empreses presents a la trobada.
  • Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *