MONÒLEGS CIENTÍFICS A BATXILLERAT

ff

Aquest curs, els alumnes de Química de 1r de batxillerat han pogut demostrar els seus coneixements científics i alhora els seu sentit de l’humor fent monòlegs científics com una activitat voluntària per millorar la nota.

En aquests monòlegs, dels quals podeu trobar bons exemples fets per científics en aquests llocs web,

es tracta de fer una petita divulgació de contingut científic d’una manera entenedora i divertida.

Aquest any, que és el primer que duem a terme aquesta iniciativa,  els continguts científics han quedat una mica aparcats i no han tingut tan de pes com la part humorística.

Felicitem igualment als alumnes que s’han atrevit a fer-ho, els resultats són prou divertits!!