L’INSTITUT MANOLO HUGUÈ I ELS EXÀMENS DE CAMBRIDGE

ff

Aquest curs 2014-15 l’institut Manolo Hugué s’ha convertit en centre col·laborador i examinador de la universitat de Cambridge

Durant aquest curs els alumnes de 2on d’ESO i els alumnes de 1er de Batx. han participat en les classes de preparació i posterior examen per la obtenció dels certificats KET i FCE respectivament.

Un total de 14 alumnes de KET i 23 de FCE van passar les proves a les instal·lacions de l’institut el passat dissabte 13 de Juny en una jornada atapeïda des de les 8.30h fins a les 17.30 h.

Aquest curs 2015-16 seguirem amb aquesta iniciativa per poder seguir preparant als nostres alumnes per la obtenció d’aquests certificats que els seran de gran utilitat en els seus estudis posteriors.

cambridge exams