JORNADES DE CONVIVÈNCIA PER ALUMNES D’ESO

ff

Ja tenim les fotos de les jornades de convivència organitzades per alumnes de 1r de batxillerat amb els alumnes de 1r d’ESO del nostre centre.

A l’assignatura d’educació física els alumnes de batxillerat fan una simulació d’empresa esportiva que proposa una activitat lúdica als alumnes de l’ESO, combinades amb altres activitats proposades pels alumnes del servei de mediació per treballar valors ètico-cívics. Cliqueu a sobre de l’activitat i veureu que bé ho hem passat.