INTERCANVI AMB HOLANDA

ff

Aquesta setmana els alumnes de 3er d’ESO que han participat en l’intercanvi amb Holanda han rebut els seus corresponents

Van arribar a Caldes el dimecres 9 de maig, i van marxar el dimarts 15, entre llàgrimes i abraçades.
Ha estat una setmana super intensa, plena d’activitats i d’experiències en la que els nostres alumnes no han parat de practicar l’anglès. Entre altres activitats, el grup d’holandesos -acompanyats pels catalans- han après a fer truita de patates a la cantina del centre, a cantar l’himne del Barça a classe de català, han seguit la ruta termal de Caldes, passejat pel barri gòtic i la rambla de Barcelona, han visitat el Parc Güell, la Sagrada Família i com no…. el Camp Nou!!

Ens diuen des d’Holanda que s’ho han passat d’allò més bé  i que estan molt agraïts!!

Podeu veure més fotos i comentaris en el bloc del crèdit o a la web del centre de Naaldwijk"

DD