III PREMIS MANOLO HUGUÉ

ff

Tarda de dilluns 30 de maig. Perfum de flor fresca a la Sala Noble de Can Rius. La senyera, el llibre d´honor, els músics. Tot a punt per a celebrar els III Premis Manolo Hugué.

Els premis a l’excel·lència, a l’esforç i a la convivència del nostre Institut. L’Institut Manolo Hugué.

Enguany hi ha també els nominats, a banda dels guardonats. I és que es fa difícil triar-ne només un.
Més de seixanta-cinc alumnes mereixedors d’un reconeixement que va més enllà del món acadèmic. Les seves famílies, professors i amics els acompanyen.
L’acte comença puntual, la llum de la tarda es filtra pels vidres de colors. Una benviguda càlida, un tastet de música improvisada, les paraules acollidores del director i de la regidora.
Els premiats i nominats a l’escenari, els aplaudiments a la sala i les flors que lliuren el Marc i la Maribel. Rialles, petons i paraules d’agraïment sentides. Felicitat compartida. L’alcalde parlant als alumnes, a les famílies i als professors dels valors de l’esforç, de la convivència de la creativitat. Del valor de la meritocràcia a la nostra societat. I la música de la gralla i el tamborí de l’Adrià que fa vibrar tota la sala. Gener, febrer i passi-ho bé.

El refrigeri ens espera. Fi de festa. Fins l’any que ve.

Gràcies alumnes.
Gràcies famílies i amics.
Gràcies professors.

Caldes de Montbui, 30 de maig de 2016

A continuació un reportatge de VOTV, i un recull d’imatges i vídeos fets pels professors.