II PREMIS MANOLO HUGUÉ

Enguany s’han fet l’entrega dels II Premis Manolo Hugué.
L’acte va tenir lloc el dia 21 de  de maig a les 18.30 a la Sala noble de Can Rius.
Els alumnes premiats han fet mèrits pels premis a l’excel.lència, a l’esforç i a la convivència durant un curs intens. Aquest any, en l’acte, van cantar alumnes de 1r ESO   Caresse sur l’Océan de Les Choristes; després, la Clàudia Bosch de 1r de Batxillerat va tocar el clarinet  una obra de Schumann  i, per finalitzar l’acte, uns alumnes de 1r que toquen instuments van interpretar Fiesta Pagana de Mägo de Oz.
En aquest enllaç hi trobareu la llista dls alumnes premiats i uns reportatges de fotografia i vídeo.