Graduació 4t ESO. Promoció 2015-2019.

Divendres 21 de juny es va fer la festa de graduació de 4t d’ESO, de la promoció 2015-2019.

La graduació de 4t ESO ha estat possible gràcies a la col·laboració de l’alumnat de 4t d’ESO amb l’acompanyament de la professora Pilar Canet, especialment el grup d’Emprenedoria que ha col·laborat en l’organització i a totes les voluntàries de 4t que van venir cada matí per a què la graduació fos possible, a fer bandes, a preparar el passi fotogràfic, el fotocool, el díptic amb el programa, els discursos, els diplomes pels premis al professorat, la decoració i molt més.

Volem agrair a la cooperativa d’alumnes Manolo Hugué la seva aportació econòmica que ens ha permès gaudir d’un DJ al llarg de la graduació. També volem fer un agraiment al nostre conserge de la tarda Josep que ens va fer un pastís de xuxes increible!

Aquí sota teniu unes quantes imatges i el video fet pels alumnes. Que us vagi molt bé!