FIRA GUIA’T DEL VALLÈS ORIENTAL

Els dies 6, 7 i 8 d’abril arriba la sisena edició de la Fira Guia’t del Vallès Oriental a Granollers. Aquesta fira té com objectiu orientar els joves de la comarca, dirigida principalment als alumnes de 4t d’ESO, als alumnes de Batxillerat que abandonen els estudis i a altres joves que volen orientar la seva formació i inserció laboral. D’altra banda, la Fira es celebra, també, per donar a conèixer els estudis que s’ofereixen al Vallès Oriental.

La fira d’estudis comptarà amb una exposició de plafons que expliquen les sortides formatives i laborals després de l’ESO amb opció a visita guiada; hi haurà, també, orientadors de diversos ajuntaments per tal d’atendre les consultes individualitzades. A més es donaran a conèixer els centres formatius de la comarca i la seva oferta en la formació ocupacional, la formació contínua, els cicles de grau mig i superior, PQPI’s, etc.

HORARI

• Dimecres 6 d’abril de 9h00 a 14h30h
  • Dijous 7 d’abril de 9h00 a 13h30 i de 15h00 a 18h00
  • Divendres 8 d’abril de 9h a 13h30
LLOC:

Nau Dents de Serra de la Fàbrica de les Arts Roca Umbert (c/ Lluis Companys, 3 Granollers).

RECOMANEM la xerrada adreçada a les famílies:

“COM ENS PREPAREM PER LES PROFESSIONS DEL FUTUR”
Xerrada que facilita informació sobre les professions i ocupacions que hi haurà en el futur, sobre les competències i habilitats que es necessitaran i sobre com, en l’escenari macroeconòmic i mundial, continuar avançant per assolir les fites personals i professionals.
que tindrà lloc el dijous dia 7 de 19:00-20,30: (Sala d’Actes de la Biblioteca Roca Umbert)