FESTA DE GRADUACIÓ DELS ALUMNES DE SEGON DE BATXILLERAT

lb
El passat dijous 13, coincidint amb el darrer dia
de les proves d’accés a la universitat, es va celebrar al nostre institut la
festa de graduació dels alumnes de 2n de batxillerat.

Després de tres dies de nervis va arribar el moment de relaxar-se amb els amics i gaudir d’una festa organitzada per un grup d’alumnes de primer de batxillerat, amb la col•laboració d’alguns professors i de la coordinació de batxillerat.

L’acte va ser presentat per Paula Reguera i Pol Tibau. Vam poder gaudir de les imitacions de professors de Sergi Barrera, de les cançons de Gina Fuentes i d’una petita exhibició de balls de saló a càrrec de la Meritxell Rodríguez.

L’acte va acabar amb el lliurament d’orles i l’himne estudiantil “Gaudeamus igitur” interpretat per un grup de professors. La festa va continuar amb l’actuació musical del grup Killing Hänsel, i simultàniament es va oferir un refrigeri i un passi de diapositives amb fotografies dels alumnes de la promoció.