CURS GRATUÏT DE PRECÀLCUL

ff

La Universitat Autònoma de Barcelona ofereix a tot el professorat i alumnat de secundària i batxillerat la possibilitat de seguir un curs gratuït de Precàlcul de 8 setmanes de durada orientat a facilitar una formació permanent al professorat en l’àmbit del càlcul matemàtic, i especialment indicat per aquells alumnes que vulguin entrar a qualsevol grau de Ciències i Enginyeria en què se segueixen cursos de Càlcul Matemàtic

Pre-Calculus

És especialment adequat per aquells alumnes que volen adquirir una base sòlida en el càlcul elemental de tal manera que els permeti seguir amb garanties un primer semestre de Càlcul d’un grau universitari.

El contingut del curs inclou els temes següents: nombres reals, funcions lineals, funcions quadràtiques, funcions polinomials, funcions exponencials, funcions logarítmiques, funcions trigonomètriques, càlcul diferencial, càlcul integral i nombres complexos.

Metodologia del curs. El curs s’imparteix en la modalitat MOOC (Massive Online Open Course) i forma part del projecte de cursos en línia de la UAB.

El curs és totalment gratuït i, en l’actualitat, s’ofereix en dues modalitats: la modalitat en Curs Tancat que començarà el proper 7 de setembre de 2015, i la modalitat OnDemand que ja està disponible i en la qual l’alumne pot seguir el ritme d’estudi que més li convingui.

Atès que el curs està dirigit a tota la comunitat educativa internacional, aquest s’imparteix en llengua castellana. Tot el material (vídeos, documents i qüestionaris) estan disponibles gratuïtament a través de la plataforma Coursera.

Accés i començament del curs:

• Modalitat OnDemandPrecàlcul

(https://www.coursera.org/learn/introduccion-al-calculo). Disponible en qualsevol moment. Sense certificat d’aprofitament.

• Modalitat Curs Tancat: Precàlcul

(https://www.coursera.org/course/precalc). Inici el 7 de setembre de 2015. Amb certificat d’aprofitament.

Esperem que pugui ser del vostre interès.

Institut de Ciències de l’Educació (ICE)
    Universitat Autònoma de Barcelona – Ed. A
    Plaça Acadèmica
    08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)