COL·LABORACIÓ AMB UN MENJADOR BENÈFIC

logo gv

L’últim dia abans de les vacances de Nadal algunes membres del Grup de Voluntariat de l’Institut vàrem anar a ajudar a un menjador benèfic

El dia 22 de Desembre de 2012, l’últim dia abans de les vacances de Nadal, quan tots els alumnes de l’Institut disfrutàven de l’ últim dia de “cole”, recollien els seus butlletins de notes i ja feien plans per les vacances de Nadal, algunes de les alumnes que formem el grup de voluntaris de l’Institut anàvem de camí a Barcelona, al menjador social dels Missioners de la Caritat de la Mare Teresa de Calcuta, al barri del Rabal.

Formàvem un grup de joves amb moltes ganes de col·laborar, i així ho vàrem fer, i amb moltíssim de gust!
Deu noies de 4t d’ESO juntament amb els professors Sara Reixach, María Rabadán i Sebastià Cuadras, varem tenir l’oportunitat  de poder posar el nostre granet de sorra. Durant tot un matí vàrem col·laborar amb voluntaris habituals i joves d’altres instituts a servir els primers àpats del dia a gent  que necessita anar als menjadors benèfics.

La nostra opinió?
És unànime: va ser una experiència molt enriquidora i que ens agradaria poder tornar a repetir. Tenim en el nostre record els somriures i les rialles i de les persones agraïdes de que altres persones  façin aquestes tasques.

Sense cap dubte, una experiència a repetir ben aviat.

Us animem a venir amb nosaltres a la propera!

GRUP DE VOLUNTARIAT DE L’INS MANOLO HUGUÉ